BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
INGAT...LAPANGKAN FIKIRAN!!
MINDA POSITIF ADALAH MINDA KEJAYAAN

Penaja

TERJAH
BLOG TAMINGSARIPURBA
DIARIHAMIL
PEMINATKERIS
MYFADHLINSAKINA
GELOMBANGPUTIH
Advertise Now!

"u follow, i follow"

Isnin, 18 April 2011

Hantarkan Aku Ke sana.....

Kegelisahan memenuhi dada ini…
Bersama rasa rindu yang mendalam…
Dari hamba yang berlumur dosa dan kealpaan…
Berharap dapat bersua dengan-Mu…
Wahai Rabbul`alamiin…

Dengan taubat ku berharap…
Kuatkan jiwa ini mendatanginya…
Kukuhkan langkah kaki ini menempuhnya…
Azamkan niat ini dalam mencapainya…
Ikhlaskan hati ini menjalaninya…

Aku rindu…Aku rindu…Aku rindu…
Rindu berjumpa dengan-Mu dalam SYAHADAH…
Rindu bersua dengan-Mu dalam IMAN…
Rindu bersama-Mu dalam TAUHID…
Rindu indahnya hidup dalam naungan-Mu…
Syari`at ISLAM…Daulah ISLAM…Khilafah ISLAM

Wahai Allah yang tiada sekutu bagi-Mu…
Hantarkanlah kerinduanku ini…
Mudahkanlah…
Lapangkanlah…
untuk meraih cita-cita…
KEMULIAAN HIDUP DALAM ISLAM
KESYAHIDAN DALAM PERJUANGAN

Aku berharap ….
Redhai dan kabulkanlah…
Amin ya Allah, ya Rabbal`alamiin…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

nuffnang petikan blog

myfadhlinsakina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...